- Aby dokonać rezerwacji, należy podać termin pobytu, ilość osób mających przebywać w apartamencie oraz dane kontaktowe drogą mailową bądź telefoniczną.
- W celu potwierdzenia rezerwacji należy wpłacić zadatek w wysokości 30% należnej kwoty, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Właściciela w terminie 5 dni roboczych od dnia dokonania rezerwacji. Pozostałą kwotę należy uregulować w terminie do 14 dni przed przyjazdem bądź indywidualnie uzgodnić inny termin wpłaty.
- Kwota zadatku i numer rachunku bankowego zostaną podane drogą mailową.
- Po zaksięgowaniu wpłaty na konto Właściciela, rezerwację uznaje się za dokonaną. W przypadku braku płatności w wyżej wymienionym terminie rezerwację uznaje się za nieważną.
- W celu potwierdzenia rezerwacji skontaktujemy się z Państwem drogą mailową bądź telefoniczną.
- W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.
- W dniu przyjazdu prosimy Państwa o dopełnienie obowiązków meldunkowych oraz uregulowania płatności.
- W dniu przyjazdu Gość zobowiązany jest do wpłacenia kaucji 150 zł ) zabezpieczającej naprawienie ewentualnych szkód powstałych z winy Gościa lub odwiedzających go osób. Kaucja zwracana jest w dniu wyjazdu, jeżeli nie wystąpią podstawy do potrącenia jej częściowo bądź w całości (jeżeli Gość pozostawił apartament w stanie innym niż go zastał). W przypadku wystąpienia szkody Gość powinien niezwłocznie zawiadomić Właściciela obiektu.
- Opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu.
- W przypadku całkowitej rezygnacji lub skróceniu czasu pobytu z przyczyn nieleżących po stronie Właściciela, nie przysługuje zwrot kosztów.
- Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba rozpoczyna się o godzinie 15 a kończy o godzinie 10 dnia następnego.
- Zakwaterowanie i wykwaterowanie w innym czasie wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Właścicielem obiektu.
- Liczba osób, mających zamieszkać w obiektach jest ograniczona do liczby podanej podczas rezerwacji
- W momencie, gdy otrzymują od nas Państwo klucz do apartamentu, stajecie się gospodarzami tego lokalu. Prosimy o zachowanie porządku i czystości.
- Po otrzymaniu kluczy prosimy o zamykanie za sobą drzwi wejściowych, jak również okien przy każdorazowym opuszczaniu lokalu.
- Zabrania się przekazania zwalnianego apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona należna opłata za pobyt.
- Ze względu na komfort Państwa oraz naszych przyszłych Gości, w lokalu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palenie papierosów jest dopuszczalne jedynie na tarasie. Prosimy również o niesporządzanie potraw rybnych wewnątrz apartamentu.
- Naruszenie powyższego punktu (zakaz palenia tytoniu i przyrządzanie potraw rybnych) może grozić utratą wpłaconej kaucji.
- Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 22 do 8.
- Nie przyjmujemy zwierząt.
- Prosimy o poinformowanie Właściciela obiektu najpóźniej dwie godziny wcześniej o planowanym terminie opuszczenia apartamentu i oddania kluczy.
- W przypadku zgubienia kluczy, koszt dorobienia kompletu wynosi 25 zł.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz rzeczy wartościowych w tym pieniędzy, pozostawionych przez Gościa w apartamencie.
- Właściciel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkodę w mieniu obiektu oraz innych osób przebywających na terenie obiektu lub w inny sposób zakłócił spokój Gości.
- Właściciel ma obowiązek zapewnić odpowiednie warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu, jak również do zachowania tajemnicy informacji o Gościu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Właściciel przechowa te przedmioty przez okres 2 miesięcy.
- Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać Właścicielowi obiektu.
Przejdź do góry strony